نمیدونم....


خصوصی

خصوصی یعنی خصوصی دیگه....

سلام به همه.. خیلی گشتم اینور اونور......  کتاب خوندم..........چند تا مطلب برداشتم ... هر کاری کردم نتونستم هیچ کدومو بزارم اینجا، چون همشو دوست داشتم و انتخابشون سخت بود........دیدم بهترین چیز اینه خودم بیام حال درونمو بنویسم..... بخدا این جملاتو بی هیچ ویرایشی دارم می نویسم.... هر چی به زبونم میاد دارم تایپ می کنم... اصلا خودمم نمیدونم چی می خوام بگم.... ولی مهم اینه که بالاخره می خوام بگم، حالا هر چیزی..... خدایا خودت کمکمون کن تو این دنیای غریب و کوچیک ( به ظاهر آشنا و بزرگ) غرق نشیم.... خدایا خودت کمک کن.... نمی دونم بگم چیو کمک کن.... اصلا همه چی دستت خودته دیگه... درسته من ازت دورم..... ولی خودت کمک کن....

 

                                       

 

خودت کمک کن....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 12 آذر 1389برچسب:,ساعت 21:47 توسط بهروز | |


Power By: LoxBlog.Com